Hej

Hej Hej 

Idag har jag storstädat hela lägenheten. Tvätta upp alla mina mattor med så nu ligger det rena fina mattor på mina golv. Så skönt när allt är rent. Har även byt gardiner i mitt sovrum och i vardagsrummet.

Har suttit inne hos grannen och fikat och snakat en massa hehe alltid lika trevligt att vara där inne.

Min Mandy ringde idag och vi snakade vi ska träffas imorgon det ska bli kul för det var så länge sen sist vi sågt. Har saknat dig gumman  juu. Förlåt att man inte hinner träffas och prata så mycket nu för tiden.. 

Min dotter ligger i fotöljen och sover middag. Hoppas hon vaknar snart såå man kan göra iorning lite middag. Tycker inte att hon ska behöva äta själv sen när hon vaknar så därför väntar jag med att göra iorning mat i stället. 

Älsklingen min han liggeri soffan och kollar på TV. Det är han värd när han har jobat hela dagen min älskade man. Han är så duktig och ser till att familjen har det bra.  

Igår kväll var vi och köpte nya skor till mig då mina hade gått sönder i sulan så jag vart blöt om fötterna. Johnny köpte ett par vinterkängor till sig med så han har ordentliga skor när han åker utt och pimplar i vinter.
Var även hos våran älskade son en sväng.
Det känndes så skönt att få åka dit och bara vara. Det känns lite lättare fast man saknar honom varje dag.

Nee nu ska jag mysa lite med min man innan våran dotter vaknar.

Ha det bra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0