God morgon

God morgon..

Sitter här  i min nsamhet och bara tar det lungt. Laddar med en kopp kaffe och lite nyhetsmorgon inför dagen.
Min älskling är på jobbet och min sessa ligger fortfarande och sover. Ska snart ta upp henne och ge henne frukost innan det är dagis.
Det är så himla skönt att sitta så här själv och bara vara på morgonen.

Vad händer idag då hmm Jaa det uteslår att se. Jag vet att jag ska stälaa in trägårdsmöblerna idag iallafall. Annars glömmer jag väll att göra det och helt plötsligt är snön här som det vart förra året heheh.. 
Ska upp till affären och köpa kattsand med så jag kan göra rent kattlådan med. det skulle behövas. 
 Min storebror skulle komma över en stund sen. får se när det blir dåå.
 Jag har redan hunnit köpt 5 julklappar. inte så mycket men men det är juu nått iallafall eller hur. 
Alicia frågade hela tiden men mammma vilken har du köpt ill mig hahah 3 var juu till henne men jag hittade  på att det var till hennes kusiner haha..
Då svarade mitt <3 aa mamma för tomten kommer med sminkdocka till mig hahahah..

Min granne Arijanan som jag har blit väldigt tajt med och hennes tvillingflickor och Alicia är jättebra vänner har köpt såna fina örhängen till Alicia i julklapp. Dom var såå fina att jaa jag vet inte skulle vilja ha dom själv.


Nee nu ska jag ta och bädda Alicias säng eftersom hon sover i våran säng och sätta på mig klädder och dra upp persiener sen är det dags att väcka mitt <3.

Ha en bra dag.. 





Tänkte avsluta med en bild på min dotter 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0