God morgon

Hej hej 

Igår storstädade jag hela lägenheten. Jag har bara toaletten och badrummet kvar att göra som jag tänkte ta när Alicia är på dagis. Tänkte även rensa hennes leksaker när hon är på dagis. Kasta allt som är trasigt och ta bort sånt som hon är förstor för som Idun ska få.

Vart såå trött och hade sån huvudvärk igår kväll såå jag ville bara sova. Gick in och la mig kvart över 10. Kännde mig som ett barn HAHAH men jag somnade snabbt och huvudvärken är borta och jag känner mig hur utvilad som hällst och det är jätteskönt.

Brorshan och Jenny var här en stund igår och när min bror skulle sätta på kaffe gick kaffebryggaren sönder så han fick inget kaffe här i går heheh. Men min andra hälft Zazza körde ut mig till Marieberg så jag kunde köpa en ny. Tack såå mycket gumman..

Ska kolla med min man om vi kan åka tilll våran son idag. Känner att jag värkligen behöver åka till han saknar honom såå himla mycket nu så det finns inte.. 
Mammas älskade lilla ängel.


Min älskade son på hans 1års dag



Min dottra ska till dagis som vanligt idag kl 9. Hon har börjat att göra pärlhalsbannd som bara den på dagis nu och tycker det är jättekul. Så nu ska jag inskaffa nålar som inte är vassa så hon kan göra sånna hemma med för pärlor har hon jättemycket av.



Nee nu ska jag ta och slappa en stund innan det är dags för att väcka dockan.. 

Ha en bra dag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0