God kväll

Hej Hej 

Idag har jag inte gjort såå mycket var inne hos grannen en stund på eftermiddan så Alicia fick leka med lite barn. Efter det gick jag hem och började med middagen så den skulle vara klar till Johnny kom hem från sin fisketur.

På kvällen var jag och Alicia över på fika hos Mandy. Det var trevligt som alltid när man träfar henne. Alicia var lite blygg för Mandy förut men inte nu längre såå det känns helt bra. Skönt faktiskt.
 Efter jag kom hem har det inte hänt såå mycket eller rättare sagt inget hehe. Men skönt det med iblans.
Alicia sover nu i sinsäng och gubben min sover på soffan. Bara lilla jag vaken hehe. Kanske ska gå in till Arijana på en kadde så man kan prata utan alla barn som springer och skvlrar på varandra. OKEJ Damir och Mirza gör inte det med det är för att dom är små 2 år bara. Men Elma Belma och Alicia shit om allt ska dom skvallra..

Nee ska någ gå in dit en stund.

Ha det bra 


Kommentarer
Postat av: Mandy

Tack själv gumman :) vi måste dock börja träffas oftare!! Jo ses på fredag..vi måste komma på något roligt att göra!!! KRAAAAAM



Bild på dig och Alicia kommer på bloggen imorgon ;)

2010-09-18 @ 22:00:20
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0