Hej

God morgon..

Har inte skrivit på ett tag. Men har helt enkelt inte orkat.
Vad ska man skriva nu då... HMM JOOO

Vi ska flytta igen fan vad skönt det ska bli. Vi flyttar till en letachlägenhet. Den är såå fin och både ja och älsklingen ser så mycket fram mott att flytta.. Önska att det var den 1/12 imon så jag bara kan flytta. Våra gemensa vänner Zazza och Christian ska hjälpa oss. Christian ska låna en lastbil från jobbet så det bara blir ett last istället för så många går mycket fortare då med..

jaa vad ska jag skriva mer. Jaghar sökt job på sireshof hoppas att jag fårdet nu..Väntar med spänning måste jag säga.. 

nee nus ka jag väcka min tös och göra frukost till henne sen göra orning henneoch lämna henne på dagis sen ska jag till AF.
Ikväll får vi besök det ska bli kul som vanligt Zazza och hennes familj kommer... 



Ha en bra dag för det ska jag ha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0