God morgon

God morgon.

Gick upp halv 6 med min man och drack lite kaffe med han innan han skulle tilljobbet. Det är såskönt fö då har man en timme eller två till egen tid så här på morgonen. Bara ta det lungt och slappna av. Dettaär någ den bästa stunden av dagen förutom innan man ska sova ochjag ligger på min mans arm och bara myser.. HEHEH det är våran egna gemensama tid. Det är svårt att få egen tid för sig själv eller med gubben när man har barn så man tar vara på alla möjligheter..


Vad händer idag då hmm.. Idag ska jag gå på promenad med min granne. Sen hem och börja städa innan jag ska hämta Alicia på dagis. Efter jag hämtat henne är det hem och fortsätta städa. Ikväll ska jag åka till KGA och stätta ljus och ljung på min pappas grav. Har inte tidom 2 helger när man igentligen ska göra det för då håller jag på och oackar för fullt + att jag ska till min son och sätta ljus och krans.. 


Den 1/12 flyttar vi fy fan vad soft vill jag säga. det ska bli sååå skönt längtar värkligen vill jag säga hehehe.. Skönt att få ränsa ur allt skit och få en ny fräsch lägenhet.. Vill flytta nuuuu..




Nee  nu ska jag passa på atthoppa in i en dusch innan min lilla tjej vaknar..


CIAOOOO 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0