Hejsan

Hej hej


Snart flyttar vi FAN vad skönt längtar värkligen...
Idag ska vi åka och köpa ett nytt köksbord till den nya lägenheten. Skit fint va det..
Vårat bord vi har nu är av glas och det är så svårt att få det att se rent och fint ut + att våra stolar håller på att ge sig så vi köper nytt för det och inte för att vi ska flytta.. Men men..synd att jag inte fick tag i en barnvakt under helgen gör då hade jag kunnat jobbat i helgen. Johnny har jour och kan därför inte ta henne så jag förlorade 19 timmars jobb. JAJAJ men så kan det vara ibland.. 

Min lilla tjej sitter och kollar på film MUSSE PIGG.. Hon ser lite trött utt så undra om hon somnar snart men det skulle inte göra nått.. 


Nee nu orkar jag inte sitta här längre


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2010-11-28 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0