Mitt i natten

´Hej Hej 

Ska snart gå in och lägga mig men tänkte att jag skulle ta och skriva en rad här ellertvå innan..

Joo helgen har vart bra igår på dagen va Jenny och barnen här och vi käkade lite lunch tillsammans sen på kvällen gick jag och Johnny och Alicia till Hasse och Jenny och käkade lite middag.. Hasse och Johnny hade vart iväg och fiskat hela dagen..
Idag va gubbarna oc´xå iväg och fiskade hela dagen så jenny var här med Tindra. När gubbarna och dom stora barnen kom käkade vi lite middag tillsammans.

Alicia har vart sjuk men börjar bli bra nu igen och det är skönt. Imorgon ska hon till dagis och jag och Johnny ska jobba..  Längtar så till min första lön nästa månad.. Fan vad skönt det ska bli att få lite pengar egna pengar om man kan säga såå.. 

Då vill jag åka till vinåker och köpa upp lite mäsrkes klädder till min lilla sessa och mig och johnny så klart. Jag vill så mycket men man kan inte göra allt  på en gång..

Nee  nu ska jag gå  och lägga mig så jag kommer  upp imon så jag hinner göra det som ska göras innan jag börjar  jobba kl 14.. 

GOD NATT 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0