HejHej

Sitter här och bara funderar på en massa saker.. Känner en sån oro i kroppen.. Jag vet varför jag har den men behöver inte ta upp det här. 

Idag ska jag till AF inte kul men man måste  juu iallafall.. 

Alicia tjatar om att få åka till dagis men hon börjar inte än..

Efter jag har lämnat henne  på dagis ska jag ta och städa min golv här hemma sen är allt klart jaa förutom tvätt som jag ska försöka få upp idag med..

Igår va jag så trött och hade ont i hela kroppen så det vart inte att öra nått inte på hela dagen låg bara i soffan och kolla på tv sen så somnade jag med Alicia oxå..  

Jag bara HATAR AF för attt dom sa att det va helt lungt att studera om man inte hade CSN och skulle hoppa av skolan om man fick ett jobb men nee så va det tydligen inte jag får bara plugga om jag kan göra det på distans såå nu måste jag kolla om det går att göra det med dom kurserna jag har kvar.. HOPPAS HOPPAS iallafall..


Nee  nu sk jag ta min lilla tös som inte är såå glad över att hon inte får gå till dagis än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0