God morgon

Hej Hej

Igår var jag på utbildning på ett jobb ett försälningsjobb men vad fan gör det det är  juu ett jobb iallafall.. Då har man nått tills man hittar nått annat..
Så Alicias tider har ändras igen hmm.
Månd-Tosd går hon 4 timmar mellan 12.30-16.30 och Fred 9.00-13.30.

Dett pga att jag lämnar henne och Johnny hämtar henne.. Mina arbetstider är skit softa..

Idag ska jag hinna duscha och göra iorning middag innan jag ska iväg till jobbet..  Jag börjar kl14.00.. Helt OKI faktiskt. Johnny erbjöd sig att hämta mig om han inte va ute och jobbade.. Sååå söööt sååå älskar dig bejbi.

Igår hämtade faster Alicia  på dagis  och det  gick bra  idag är det  mamma  och imon är det  faster  igen då Johnny har jour denna veka han går av på Torsdag.. 

Nee nu ska jag ta  och bädda sängarna och tvätta en maskin med klädder.. 

HAVE ANICE DAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0