God kväll

Hej Hej

Sitter här och bara tar det lungt.. Finns inte så mycket att göra. Har nyss lagt Alicia för natten..

Ska snart sätta  på lite kaffe till mig och gubben..

Igår hade jag min Jenny och faster sessa  på besök ooch brorsan var här med.
Vi käkade lite mat och bara hade det trevligt. Sen kom Jenny K på besök med. Hon skulle kolla på min tvillingvagn men jag kom inte in i förådet för det var fult med snö i vägen hmm.
Jag bakade äppelpaj för första gången i mitt liv och den vart lyckad så det va juu skönt..

Vid sex när alla gick hem gick jag och Alicia till min underbara vän Mandy.. Fikade lite och pratade om allt mellan himmel och jord. Alltid lika kul att träffa Mandy..

Idag har jag städat och haft Jenny K på besök en stnd. Åkte till mamma och fikade med så det va trelvigt. Fick ett par nya leggins och en guldkedja av mamma.. Tack så mycket du är  såå gullig mamma... 

Nee  nu ska jag gå och göra iornig det där kaffet till gubben och sen kolla på valander kl 21 tror jag att det blir .. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0