Hejsan

Hej Hej 

Klockan är nu 22.37 och Alicia vägrar att sova.. Inte kul :(
Själv är jag jättetrött men kan inte gå och lägga mig då Alicia vägrar att sova. Johnny är inte hemma han kör hem sin bror..

Jaa vad har man gjort idag då inte såå mycket har städat och tvättat hela dagen.. Skönt nu när allt är rent och fint här hemma.. När Johnny kommer hem ska jag hoppa in i en dusch.. skönt ska det bli en varm och skön dusch då jaghar såå ont i ryggen.. 

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen för dom ska få kolla på Alicias finger som inte vill bli bra och bara varar fast jag har kompresser dränkta i Asolsprit på det och såå har hon fått utslag på rumpan och ryggen som bara hoppa upp så där från ingenstans i måndagskväll. Inte så kul..

Nee nu ska jag göra iorning lite kaffe tills min man kommer hem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0