Hej

HejHej

Idag börjar jag skolan eller jaa rättare sagt förra vekan med då visste jag inte om jag skulle få aktivettetstöd när jag pluggade men det fick jag såå idag kör det igång.. Synd för Alicia barasom fick nya tider på dagis.. Men Men vad ska man göra åt det..
Jag ska ringa igen kl 10.30 när hon kommer tillbax fr att se  om jag bara ska ha henne dessa timmar jag är  i skolan eller om jag har rätt att ha henne på dagis hela dagar för jag menar varför ska hon gå 2 timmar mer än förut men betala för en heltidsplats. och det är juu några hundringar extra på fakturan då juu...

 men men vi  får se hur det blir.. jag har iallafall idag muntligt förhör i omvårdnadshistoria idag.. jag hatar att tala i grupp får tunghäfta och får inte fram ett ord såå nu har jag värsta knutten i magen.. hoppas det släpper. men jag mailade min lärare och talade om detta att det alltid har vart ett problem för mig så jag akulle vara med och kolla hur det går till och vara med i diskusoner om jag själv ville.. det tycker jag var snällt.. 

 nee nu ska jag sätta på lite kaffe och busa en stund med min älskade dotter.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0