Hej

Hej Hej

Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev..
Jag sitter här med en kopp kaffe och har inget för mig att göra. Aliciasitter vid köksbordet och pärlar med pärlplattorna.. Hon tycker det är riktigt kul.. Jag ska ta och städa och tvätta snart..

Har inte vart i skolan på hela vekan då alicia har haft ont i öronen. Imon är jag ledig så alicia får vara hemma då med hehhe.. Idag ska Alicia vara hos mamma på eftermiddan/kvällen och jag och älskligen ska upp på stan och göra lite ärenden och sen iväg och storhandla.

Skulle så gärna vilja gå till Jenny och fika men fasters lilla sessa har strepticoker är så rädd att alicia ska få det med.. vet att chansen är riktigt stor att hon redan har smittas men men vill inte göra den chansen ännu större.. 

Imåndags fyllde jag 24årkänner mig gammal nuu hahah. Jag fick en jättefin blomma av min svärmor och johnnys lillebror sen ¨så fick jag en ny damsuggare av min mamma.. underbart då min gammla gick sönder för 2 vekor sen.. Idag ska min man köpa en ring till mig om den passar vill säga hmm hoppas hoppas vill värkligen ha denna ring den va sååå fin vart kär diräkt när jag såg den. 


Nee nu ska jag göra lunch till flissan och sen ta och städa upp här hemma.. 


Ha en super bra dag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0