God natt

Hej

Sitter hemma hos syrran och saknar min man så himla mycket..
Han var här ett tag efter jobbet. Jag skickade med han en matlåda till imon så han har till jobbet.
Han kommer och hämtar mig och alicia vid 5 tiden imon..LÄNGTAR SÅÅ MYCKET.

När jag kommer hem imon ska jag damsugga och skura sen kasta Alicia i ett bad undertiden jag gör mat. Sen ska jag själv hoppa in i en dusch.

Sen ska jag gosa med min underbara man som jag älskar såå mycket..
Hatar att vara utan honom. Har såå svårt att sova då fast jag är övertrött som nu. HAr vart trött sen kl 21.00 men kan inte sova då jag evt att han inte kommer att sova brevid mig och hålla om mig.

Nee nu ska jag göra iorning lite varm choklad och kolla på 2 1/2 män på 3:an..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0