God morgon

Hej Hej

Jag är jätte jätte trött idag så ikväll blir det en tidig kväll för min del. Alicia vaknade halv 2 inatt och väkte både mig och sin pappa.. Stakars Johnny som var vaken ända tills han åkte till jobbet efter Alicias väkning.. Vi båda försökte med allt för att hon skulle somna om igen men icke.. Ho är fortfarande vaken sitter i soffan och äter frukost nu.. SKITUNGEN..


Igår kväll satt jag och Johnny och kollade på film på 4:an tillsammans, jättemysigt va det och skönt. Vi kollade  på Johan Falk.. Till filmen åt vi lite Skinckfrästelse.. GOTT GOTT :))

På dagen gjorde vi inte såå mycket va hos mamma och fikade en stund bara och till MAXI och handlade hem lite mjölk och köttfärs.. '

 Idag ska jag städa här hemma när Alicia är på dagis..
Jag har golven i hela lägenheten toaletten, badrummet och bädda rent i sängaran att göra och såå tvätta lite såå klart.. 

Nee nu ska jag ta och smörja in min lilla tös och alltannat som måste göras innan dagis

 Hoppas ni fåren bra dag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0