ÄNTLIGEN 2010

Hej Hej

1:a inlägget 2010.heh

Ja nyår var lugn. Vi satt hemma åt lite god mat och gick ut vid halv 10 med Alicia och sköt lite smällare.
Hon ville så gärna vara vaken och skuta dom stora smällarna med farbror och pappa men orkade inte vara vaken till kl 12. Hon somnade kl 23.00. Gör inget hon är juu snart bara 3 år kan inte räkna med såå mycket å men hon var glad hela dagen och hela kvällen..
Vart ingen alkohol för våran del men det var skönt det med..

Igår gjorde vi inte såå mycket åkte en stund till Johnnys bror och fikade bara..
Imorgo kommer mamma hem från las palmas. Johnny ska hämta dom på flygplatsen och jag ska vara hemma hos mamma och se till att det finns kaffe klart när hon kommer. På söndag ska jag hem till syrran och sova över där för på måndag blir hon snittad och då kommer lilla bebisen.. gud såå kul det ska bli.
När jag är barnvkt åt syrran ska jag hjälpa henne och storstäda såå det är rent och fint när hon och bebben kommer hem. 

jaa vad ska jag skriva mer hmmm

 nee kommer inte  på nått nu
men hoppas ni får ett underbart 2010

 kramizz familjen SKANTZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0