hello

Godmorgon
 

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Jag har min första tenta på tisdag nästa veka inte såå kul.
Men det ska någ gå bra iallafall hoppas jag. Hoppas bara att jag eller Alicia inte blir sjuk till dess..

Igår va det hemmastudieroch då passade jag på att storstäda lägenheten eftersom jag redan har lämnat in allt som ska ha lämnats in.

Idag ska jag börja plugga till provet. Är ledig idag så vi bara är halvklass för att lära oss ge insulinsprutor.. Det gjorde jag i tisdags eftermiddag såå då vart jag ledig idag..

Senare i eftermiddag/kvällen ska jag gå över till lilla Mandy och fika. Ska gå husesyn...
Får se om jag tar med mig Alicia eller om hon är hemma med pappan sin..

Är så jävla trött nu för tiden sen skolan började och speciellt efter omvårdnadskursena för hon pratar såå mycket och hon hoppas såå mycket fram och tillbax såå det är svårt att hinna med ibland. Huvudvärk får man av hennes lektioner med.

Igår kom mina skor från min syster hon köpte tilll mig i födelsedagspresent.. Alicia fick en barbidocka med i födelsedagspresent fast hon inte fyller fören om 2 vekor.. Alicia ÄLSKADE värkligen den.. Den har brudklänning och allt skit fin, Så Alicia sa den ska gifta sig med morfar. heheh såååå söööööt. tru att hon sa morfar och inte pappa..

Nee nu ska jag ta och väka min lilla skattt så hon hinner äta frukost innan dagis

HAVE A NICE DAY


Kommentarer
Postat av: Mandy

Försökte ringa dig men din mobil var avstängd. Lämnade meddelande. Tråkigt att du inte kom eller rättare sagt att jag inte fick tag på dig!!

2010-02-05 @ 23:02:44
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Tack gumman :)

2010-02-09 @ 12:32:38
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0