Hej

Hej Hej 

Idag har jag vart ledig från skolan riktigt skönt med 3 dagars helg..
På förmiddan städa jag upp ordentligt efter kalaset igår och på eftermiddan pluggad jag som ett djur och när jag var klar fick jag reda på attt det va fel fråger jag hade svarat på inte kul.. 
Men men vad ska man göra.. 

På kvällen efter vi hade vart och handlad cigg och mjölk ville Alicia åka till sin mormor så vi åkte dit på en kopp kaffe..  När vi va där  kom Hasse och Jenny och drack kaffe med.. Jenny skulle lämna nått till mamma.. 

Alicia vart jätteglad över att träffa faster och farbror som vanligt..
 Nee nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag sussa.. God natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0