Hejsan

Hej hej.. 

Har gjort ganska mycket sen jag skrev sist men undrar vart jag ska börja någonstans hmmm.. 
Kan börja där minnet är som bäst heheh.. 

Igår hade jag Mandy och Zorro på besök riktigt trevligt vart det vi käkade lite mat och drack kaffe och pratade en massa skit hahahah..

Igår ringde dom från Tullhuset med om en jobbansökan jag har lämnat in där med min underbara vän Maria som är timvikarie där. Så igår ringde dom och jag ska träffa chefen imon.. Hoppas Hoppas att det går bra nu bara börjar bli lite närvös men det ska någ gå bra för mig hoppas jag.. 
Mandy du vet att jag inte är troende men det är du och en massa saker har juu gått bra för dig när du har bet till gud kan du inte be för mig att det ska gå bra imon för mig nu.. 

Jaa vad har hänt mer dååå...

En massa tråkigheter som jag inte ill ta här men som har satt sig i hjärnan nu börjar det släppa tack för det..  Har bytt nummer ned för att man bara inte orkar med en massa IDIOTER som finns där ute... 

Idag har jag tvättat hela förmiddan och sen städat vart typ nyss klar så nu sitter jag här och bloggar lite med en kopp kaffe.. Gott gott.. Ska snart gå och hämta min lilla sessa sen iväg till affären och handla till middan.. 

Hoppas att min älskling inte behöver åka iväg och jobba idag han kom hem såå sent igår så jag känner att ikväll vill jag bra gosa med honom... 

För ca 2 vekor sen åkte jag Johnny och Alicia till ÅBO alicia tycket det va jättekul hon fick träffa mumin och lilla my.. Hon dansade med dom hahah hon va sååå söööt min lilla älskling...

Va i lördags och satte blommer hon min ängel.. Riktigt fint vart det. Min son försänar bara det bästa... 


Här kommer lite bilder på Alicia på Findlandsbåten:

JOHNNY OCH ALICIA PÅ BUSSEN UPP TILL STOCKHOLM



ALICIA MED MUMIN OCH LILLA MY



ALCIIA PÅ BÅTEN



I LEKHÖRNAN PÅ BÅTEN



VÄNTAR PÅ ATT VI SKA GÅ I HAMN I STOCKHOLM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0