Tisdag

God morgon
Sitter här  i soffan & kollar på nyhetsmorgon med en kopp kaffe. Jag fryser lite så jag har en skön flisfilt runt mig.
Jag har börjat bli så förkyld, jättejobbigt.
Alicia ligger & sover i sin säng fortfarnade & min älskling är på jobbet.

Idag ska jag åka upp på stan & träffa min syster, hon ska följa med mig till arbetsförmedlingen.
En god fika  på stan måste det juu bli med hehhe.
Ska börja kolla lite på julklappar oxå.
Vad Alicia ska få vet jag redan men alla syskonbarn & johnnys syskonbarn vet jag inte vad jag ska ge.

Jaa det är  juu inte så långt kvar till jul dryga 3 månader bara.. 

Nee nu ska jag göra iorning mig innan Alicia vaknar så jag känner mig friech till stan

Ha en bra dag kram


Kommentarer
Postat av: Maritza

:d heej hahaa ja hitta dig"Yep.Så..hur e det?

2009-09-15 @ 08:58:34
URL: http://marzuban.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hej gumman! Va roligt att du börjat skriva igen. Ska lägga in dig på min blogg med :) Jag är oxå förkyld :(



kramar

2009-09-15 @ 14:03:38
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0