Måndag

God morgon

Nu är kl 07.00 & jag sitter & kollar på nyhetsmorgon & dricker en härlig kopp kaffe.
Johnny är på jobbet sen kl 06.00.
Alicia ligger på soffan &sover så sööt.
Hon vaknade när jag & Johnny gick upp 05.20, var hungrig & ville ha ägg.
Under tiden jag kokade upp 2 ägg till henne somnade hon på soffan, så hon får äta dom när hon vaknar. Ska väcka henne halv 8 så hon hinner bada innan det är dagis.

Vi va i förra vekan & köpte en ny bil. Jättefin är de.
En volvo 850. Grön & fin.

Vi va på kräftskiva hos min mamma i Lördags.
Det va jättetrevligt.
Vi drack några öl & alla höll sig på ett glat humör. Det va ingen som vart så där jätte onyckter så det va jätteskönt.
Alicia fick vara hemma hos farmor & Kenneth.
Alicia trivs så himla bra uppe i stuggan men snart stängs vattnet av så då blir det ingen stugga förän i vår igen.

Nee nu måste jag gå & bädda sängarna innan jag ska väcka min lilla sessa & ge henne frukost & ett bad.

Upptaterar lite senare

Jag har en till blogg alicialian.blogg.se men på den skriver jag bara om min underbara son som jag förlorade den 10/6-2009 & saknaden efter honom





Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vad hemskt. Jag beklagar sorgen efter din son.

2009-09-29 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0