Måndag

Idag har det varit mycket.. Först städade jag hela lägenheten som jag redan berättat om.
Sen när Johnny kom hem käkade  vi lite mat orkade inte göra iorning nått specielt så det fick bli fläskpankaka men det va gott. Efter vi hade ätit & jag hade fått diskat upp åkte vi till Johnnys bror Hasse & hans familj. Sen åkte vi & handlade för det började se lite tomt utt här hemma. Det finns inget värre än när det börjar se tomt ut  i kylen jag hatar det värkligen.
Kom hem duchade Alicia borstade hennes tänder sen fick hon gå  & lägga sig då va kl redan 21.30.

Nu sover skruttan så gott i sin säng så jag tänkte att jag skulle passa  på  & skriva lite här o kolla  min mail. 

Imon ska jag till Arbetsförmedlingen*suck*
Men man måste  juu faan vill inte gå  hemma längre.
Sen på kvällen kommer Gunilla o Anki från sjukhuset hit på fika det ska bli kul har inte träffat dom på månader..
Upptaterar morgondagen imon kväll

GOD NATT
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0