Godmorgon

Sitter framför Nyhetsmorrgon med en kopp kaffe & laddar inför dagen.
Min lilla sessa sover fortfarnde & min älskling är på jobbet.

Igår bjöd mamma oss på mat riktigt gott va det Rotmos & fläsklägg.. Mmm så gått.
Efter det åkte vi till skopunkten, Alicia behövde nya skor nu när hösten är här så vi passade på att köpa vinterskor med. Hon valde sina höstskor sjlv så dom hade hon på sig ända sen hon prövade dom. Fick lyfta upp henne på disken för att dom skulle kunna t betalt av skorna, då klippte dom av prislapparna sammtidigt & alicia vart helt farsenerad & berättade för alla att tanten hade kilppt i hennes nya skor. hehehe hon är bara såå sööt.
summan för Alicias nya skor hamnade på 500 ganska bra pris faktiskt.. Höstskorna kostade 200 & vinterskorna kostade 400 sen fick vi det billigaste paret för halva prisen..

På kvällen va vi hemma hos Jenny & Hasse där vart vi oxå bjudna på midda. Det va oxå jätte gott Potatis kokt falukorv & senapsås.Såsen hade du värkligen lyckas med Jenny. efter maten nattade vi alla barnen Alicia med sen kollade vi på kommissarien & havet på 4:an..Käkade chips & en massa godis till & lite dricka.
När filmen var slut lyfte vi upp Alicia & åkte hem. Alicia vaknade inte änns. Vi la henne i sin säng & gick & la oss med.
Va så himla trött för natten till igår va vi barnvakt till Tindra. På natten ringde det & ville att Johnny skulle komma & hämta en person när han ko hem drack han en kopp kafe & fick hämta en till person på stan. Och jag kan inte sova när han inte är hemma, eller rättare sagt jag kan inte sova om han inte ligger i sängen med mig så vi kom i säng kl 01.45 & kl 08.40 vaknade barnen & vill komma upp & leka & äta frukost.
Och så kom man inte hem fören kl 23.30 igår kväll & gick upp med johnny 05.40.
jag måste gå upp med han för annars hinner inte Alicia äta frukost innan dagis för hon vaknar inte själv fören 9 ungefär & hon börjar kl 9. Inte så bra 

Nu ska jag hoppa in i en dusch innan jag ska väcka min lill tulta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0