Hej

HejHej

Igår va det en bra dag..
Va på stan med Jenny och Sara. Åkte hem till Sara på fika.
Sen åkte jag hem och städade lite.
När Johnny kom hem åkte vi till Jenny och käkade mat. Jenny gjorde paj til efterrätt gott gott va det.
Sen åkte vi och handlade lite + att det vart dom första 4 julklapparna, 3 till Alicia och ett till Andre och Robin.

Nu på morgonen skulle jag väcka Alicia hon va jättevarm tog temp hon hade 39.3.
Blir inget dagis för henne idag. Hon va såå trött att hon somnade om igen..
Hoppas hon blir bättre under dagen..

Jag började julpynta lite nu på morgonen..
Satt upp adventsljusstakarna och sjärnorna..
Ska sätta upp gardinerna till storarummet med, gardinerna till köket kommer inte förns i mitten av December.
Tur att man har grönt där sååå det ser lite juligt ut iallafall..

Skulle så gärna vilja ha en ny julgran men det kan jag juuu bara drömma om. Jag vill ha en  sån där vit gran tycker dom är såå himla fina..
Kanske kan charma min man att köpa en försöka bskaddar juu inte..
När Johnny kommer hem blir det att åka och storhandla..

Nee nu ska jag fortsätta städa mm här hemma.

Ha en bra dag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0