Godmorgon

Hej Hej

Nu är det månad morgon igen.. Faan vad segt.
Jag får glädjas åt att jag slipper städa idag gorde allt igår redan fast jag hat en maskin tvätt kvar som jag ska tvätta idag och byta sängklädder iallafall.
Alicia sover fortfarande  i våran säng. Hon ska till dagis och leka. Ska ringa efter en tid att få vaccination mot svininflänsan till henne.. Själv skiter jag i att ta den men hon ska inte bi smittad iallafall.

Idag ska jag sitta ock skriva mitt CV och maila in till AF för att se vad dom tycker om det sen ska jag swöka jobb/pratik.
Hoppas såå att jag kommer  in i skolan till våren.. Hoppas värkligen såå mycket såå jag får läsa upp mina betyg såå jag är färdigutbildad sen..

Nee nu ska jag sätta på en maskin tvätt och bädda rent i Alicias säng.

Have a nice day.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0