Godmorgon

Hej Hej 
Idag ska jag åka med mamma till Marieberg och kolla en present till Sara som fyller år imon.
Ska även passa på att kolla in nya Rusta.
 Johnny jobbar och Alicia sover.
Gumman hon är juu bara sååå söööt när hon sover hon har börjat precis som pappa att prata i sömnen.

Nästa lördag åker min bejbi till Findland och jag och Alicia ska vara hemma själva.
Tänkte att jag skulle baka lite med henne då tänkte jag. 
Alicia tycker om att baka. 

I Onsdags va jag och ansökte in till skolan så jag kan läsa upp mina betyg. Hoppas att jag kommer in nu. Det är såå mycket lättare att få ett jobb när man är helt fördigutbildad. 

Nee nu vaknar min lilla tös så jag ska ta henne  
Ha en bra dag  
KRAMIZZ  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0