Godmorgon

Hej Hej

Sitter med en kopp kaffe framför nyhetsmorgon. Alicia väkte mig kl 5 imorse då hon började hoppa i sängen.
Var bara att gå upp & sätta på kaffe till Johnny. Alicia fick en flaska mjölk. Nu ligger hon i soffan och sover. Busungen.

Idag ska Alicia till dagis. Kul för henne att leka av sig lite.
Själv ska jag storstäda och eventuelt om jag hinner åka och kolla efter en fardagspresent till Johnny. det är juu farsdag på söndag.

Jag är inte lite trött idag men men såå ska det väl vara ibland.
Funderar  på att ringa Heli och kolla vad hon ska göra på torsdag. Skulle vilja träffa henne.

Jag tror att jag måste sätta på lite mer kaffe så jag inte somnar här hehhe..

Nee jag ska sätta på lite mer kaffe och börja bädda rent i sängarna och lite såå vill att kl ska bli 7 såå jag kan sätta på en maskin tvätt med..

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0