Mitt i natten

Hej

Sitter här och tråkar.. Alicia sover sendan några timmar tillbax.
Johnny sitter med sin bror i soffan och kollar på tv och tar en öl med han..
Vi har nyss alla suttit och spelat kort. hehe det va tråkit för jag förlårade typ hela tiden hehe hatar att förlåra..

Snart är det julafon längtar inte ditt hehe joo det är  klart jag gör då kommer hela johnnys familj plus min storebror och fasters lilla sessa moa.
det ska bli kul och ha såå många samlade vi blir 19 totalt. hehe

Jenny och hasse har fixat såå det kommer en tomte hit och allt det ska bli skit kul..

men men mer om det på julafton hehe ska upptatera då med kort och hela baletten hehe

nee nu ska jag ta och gå  och lägga mig

krambannan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0