Hejsan

HejHej
Sitter hemma hos syrran(LINDA) och är barnvakt. Hon och syrrans kille är på inskrivning till förlossnigen då hon blir snittad på måndag. Klart lillasyster ställer upp då. Ska även vara här och ta hand om barnen på måndag då hon ska snittas. Klart man ställer upp när hon stälde såå mycket upp och tog min lilla tjej när jag bahövde det. 

Banen håller sig snälla och lugna. Max spelar spel på något handspel Albin kollar  på tv Dante leker vid storarummsbordet och alicia går runt och kollar lite.
Tänkte att jag skulle ta och sätta på lite kaffe snart för det skulle vara riktigt gått.
Linda skulle vara klar vid 3 så hon är väll hemma till 4 skulle jag tro.
Då ska jag ringa min man så han kommer och hämtar mig och alicia såå vi kan åka hem och göra lite mat och tvätta lite och så. Undra vad jag ska göra för mat idag vet inte riktigt men nått kommer jag väll på skulle jag tro hehe. 

Nee nu ska jag sätta på kaffe och kolla lite på tv med barnen 
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0