Godmorgon

Hej Hej
Sitter här med en kopp kaffe och ladar inför dagen..
Snön ligger vit och fin på marken.
Snart är julen här och nästan allt är klart såå skönt har bara 4 julklappar kvar att inhandla och all julmat så klart.
Vi kommer att fira jul i 2 dagar. Den 23:e ska vi till min storasyster Linda och träffa mina syskon. Där blir det glögg och fika och julklappsbyte mellan barnen.. Sen den 24:e är vi hemma och tar det lungt hehe lungt joo visst får hoppas på det iallafall Johnnys familj kommer hit då och min storebror med fasters sötaste flicka moa.
Den 25:e ska vi ha ett litet kalas för familjen för Lian som skulle ha blit 2år.
Gud vad tiden går fort..

Sen sist har det inte hänt såå mycket.
Igår satt Alicia på morgonen och väntade på tomten då för att snön hade kommit. Hon är såå sööt kommer på en massa bus hela tiden.

Idag ska jag och Jenny gå ut och leka med våra småtigar i snön.. Alicia älskar värkligen snön.
Igår skullle hon åka pulka till och från dagis och till ocg från mormor. På vägen hem från mormor igår sattt hon i pulkan och skrek på pappa spring pappa spring. Så han fick nästan springa hela vägen hem för det är kul och åka snabbt.. Hennes skratt hördes lång väg. hehe

Nee nu ska jag försöka göra nått innan stumpan vaknar..
Ha en bra dag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0