God morgon

HejHej

Idag ska Alicia ta dagiskort.
Hoppas att dom hinner komma innan jul.

Jag ska ringa runt och kolla lite praktikplatser idag så jag får aktivetetstöd.
Hoppas jag kommer in i skolan i Januari och att jag får igenom mitt CSN lån.

Johnny jobbar som vanligt hehe. Han har jouren denna veka går av på torsdag så då är han ledig på fredag.
Det ska bli riktigt skönt att få ha honom hemma 3 dagar denna veka.


OJJ va klockan så mycket måste väcka lille skrutten så hon hinner äta frukost innan dagis.. 

Ha en bra dag.
Det kommer inte jag att ha
Återkommer om varför ikväll


Kommentarer
Postat av: mandy

Hej hjärtat allting bra? Jag hoppas att det löser sig vad det än är. Massa kramar! Jag ska flytta idag!!!

2009-12-01 @ 09:55:20
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0